Khamis, April 16, 2009

BBQ Grapok Grachey

Sedar xsedar dah 3 thn duk kt bumi minden nih..mcm2 pkjaan,bnde baru,aktiviti,n mcm2 yg aku dah buat..klo nk kira blk mmg leh skt otak..tp sume yg aku wat kbyknnye mmg best, sempoi, dan mgumbirekan ati..pendek kate mcapai kpuasan tanpa batasan..
Tapi dlm bab idup aku bsama team Grapok Grachey (GG), BBQ last yg dismpurnakan oleh khadirn YDP Prof. Madya Azmi Said dan teman2 yg lain kira aktviti GG yg pling myentuh ati..
Ku kira BBQ kali ni best among BBQ yg pnh dbuat sbb mlm tu set2 GG dwajibkan b'ucap spatah dua..Mmg asalnya dirncang oleh NYDP bsama S/U..Dan dlm hepi2 2 ade gak trase sket ksedihan wlopon xdluahkn scra zahir (baget sedey)..Tp mlm 2 Rizal Kedah nyaris2 menangis.. (feel lebey kot) hahaha...
Thanks pade YDP yg sanggup mai wlopon time aku msg gtau nk wat BBQ dlm kul 12 tghari duk ada kt Kuala Lumpur (sorry boss potong stim nk honeymoon), Poksu slaku NYDP yg xprnah ptus asa wlopon slalu ptus bkalan air..hehe..Mie Piah (beli brg kt tesco extra), Apit (ikut aku carik brg yg xde lg smpai ke maghrib) dan semua yg tlibat mnjayakan prgram kite mlm 2..Korang mmg BEST..
Pape pn, jdkan sgale aktvti yg djalankan sbg tanda kenangan P'SAHABATAN antara kita semua..HIDUP GRAPOK GRACHEY untuk semua..muaahahahaaha...

1 ulasan:

  1. cam best jew bbq tuh
    sorry ar tak dpt join
    ms tuh lek jb
    ayah sakit

    BalasPadam