Ahad, April 19, 2009

Sungai Tukun

Santai kat Sungai Tukun, Taman Negara Pulau Pinang..





Sepanjang berada kat USM nih..banyak la jugak aktiviti yang menyeronok lagi menenangkan kepala hotak aku..Salah satunya lepak kat Sungai Tukun, Taman Negara P.Pinang..Tempat nih memang menarik dan tenang..Ku kira sesuai la bagi insan-insan yang suka aktiviti riadah dan mencari ketenangan macam aku..Bukan la disebabkan tension atau stres dek study atau pape, cuma sekadar memenuhkan masa lapang bersama kawan2..


Mungkin korang leh la cuba try test pi Sungai Tukun then tau la apa yang menarikk kat sana..Mula-mula dulu aku pi dengan geng-geng cikgu (zubed n the geng),then aku pi dengan rumate aku (mat pit), pas tu tambah peserta (zarizi otai), lepak dengan budak2 HBP (kebetulan diorang pun mai masa kitorang mai) and last aritu kami mai dengan Geng 7 Beradik..Haha tahap keseronokan mandi,lepak,santai n macam2 aktiviti kt Sg.Tukun memang dirasai..Hope pasni kalo ada masa rase nak ajak set2 Grapok Grachey plak pi situ..hahaha




Geng HBP Geng 7 Brdik

...Hidup Memang Menyeronokkan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan